Oddział Administracyjno - Gospodarczy
Kierownik Oddziału – Tomasz Karwat
Rynek im. Jana Pawła II 13
42-100 Kłobuck
tel. (34) 310 95 23
Do zakresu działania Oddziału Administracyjno-Gospodarczego należy prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjno-gospodarczej Starostwa Powiatowego w Kłobucku.
W w/w zakresie Oddział Administracyjno-Gospodarczy prowadzi sprawy w szczególności związane z:
1) zabezpieczeniem informacji wizualnej dla interesantów.
2) gospodarką środkami trwałymi, w tym:
a) prowadzeniem spraw związanych z zaopatrzeniem w środki trwałe i pozostałe środki trwałe (wyposażenie),
b) ewidencjonowaniem ilościowym materiałów oraz ilościowo-wartościowym środków trwałych i pozostałych środków trwałych (wyposażenie),
c) przydatnością składników majątkowych oraz wnioskowaniem o zagospodarowanie zapasów zbędnych i nadmiernych.
3) gospodarowaniem odzieżą ochronną i roboczą, w tym zabezpieczeniem w środki czystości.
4) zapewnieniem obsługi poligraficznej i telefoniczno-łącznościowej.
5) przechowywaniem rzeczy znalezionych.
6) przygotowywaniem projektów umów najmu, dzierżawy, itp. związanych z administrowaniem budynkami Starostwa, w tym w zakresie instalacji grzewczej, wodno-kanalizacyjnej oraz elektrycznej, itp. w Starostwie.
7) zapewnieniem właściwego wykonywania obowiązków przez sprzątaczki
w pomieszczeniach Starostwa, w tym właściwego wykorzystania i zabezpieczenia zmechanizowanego sprzętu gospodarczego (odkurzacze itp.).
8) bieżącym prowadzeniem dokumentacji samochodów służbowych (kart drogowych, miesięcznych kart eksploatacyjnych, miesięcznych kart zużycia paliwa) oraz zaopatrzeniem w podstawowe wyposażenie i części zamienne do samochodów.
9) zapewnieniem zabezpieczenia budynków i pomieszczeń Starostwa oraz prowadzeniem ewidencji czasu pracy i dyspozycyjności dozorców.
10) zapewnieniem konserwacji i napraw sprzętu oraz urządzeń technicznych, a ponadto zapewnieniem wykonania drobnych remontów bieżących budynku i instalacji grzewczej,
wodno-kanalizacyjnej oraz elektrycznej w Starostwie.
11) prowadzeniem spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym na cele administracyjne, zakupem inwentarza ruchomego, materiałów i pomocy biurowych.
12) zabezpieczeniem stanowisk pracy w materiały biurowe, w tym ewidencjonowaniem i rozdzielaniem zakupionych materiałów biurowych.
13) prowadzeniem rejestru umów oraz rejestru faktur i rachunków.
14) przekazywaniem rachunków i faktur Wydziałom, w celu sprawdzenia ich pod względem merytorycznym oraz opisania procedury zamówienia i celowości zaciągniętego zobowiązania.
Do zakresu działania Oddziału Administracyjno-Gospodarczego należy wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów, a należących do właściwości rzeczowej tego Oddziału.