Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydział Organizacyjny

Siedziba: Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13

Nadzór: Sekretarz Powiatu Pani Sylwia Tronina, Pokój nr 9, tel. (34) 3109509

Naczelnik Wydziału: Pan Zbigniew Zych, Pokój nr 17, tel. (34) 3109517

Zastępca Naczelnika Wydziału: Pani Anna Tukajska-Drzazga, pokój nr 18, tel. (34) 3109518

Działalność Wydziału Organizacyjnego

  • Określanie organizacji i zasad funkcjonowania Starostwa.
  • Aktualizowanie regulaminu organizacyjnego Starostwa.
  • Aktualizowanie regulaminu pracy.
  • Kształtowanie struktury organizacyjnej Starostwa.
  • Wykonywanie zadań Rady Powiatu w zakresie pełnienia funkcji organu stanowiącego i kontrolnego Powiatu oraz komisji Rady, klubów radnych oraz radnych.
  • Wykonywanie zadań Zarządu Powiatu w zakresie realizacji uchwał Rady i zadań Powiatu określonych przepisami prawa.
  • Wykonywanie zadań Starosty w zakresie organizacji pracy Zarządu i Starostwa, kierowania bieżącymi sprawami Powiatu oraz reprezentowania Powiat na zewnątrz.
  • Wykonywanie zadań Starosty w zakresie pełnienia funkcji kierownika Starostwa oraz zwierzchnika służbowego pracowników Starostwa i kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych oraz zwierzchnika powiatowych służb, inspekcji i straży.
  • Wykonywanie zadań z zakresu organizacji przygotowań i przeprowadzenia wyborów powszechnych oraz referendów.
  • Wykonywanie zadań związanych z podziałem terytorialnym, organizacją Powiatu, herbem, flagą, emblematami, insygniami lub innymi symbolami oraz odznaczeniami, medalami lub innymi symbolami Powiatu i jego jednostek.
  • Koordynowanie systemem, kontroli i kontroli zarządczej, procedurami i instrukcjami oraz usprawnianiem organizacji Starostwa i wdrażaniem nowoczesnych metod zarządzania.
  • Współdziałanie Powiatu z innymi jednostkami organizacyjnymi w kraju i za granicą.
  • Gromadzenie aktów prawa miejscowego. Legislacja.
  • Koordynowanie posiedzeń kierownictwa Starostwa.
  • Prowadzenie zbiorów aktów normatywnych.
  • Prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty.
  • Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw.
  • Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, rozpatrywaniem, załatwianiem skarg i wniosków i petycjami oraz postulatów i inicjatyw obywateli.
  • Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  • Planowanie i sprawozdawczość z działalności komórek organizacyjnych Starostwa.
  • Obsługa kancelaryjno-podawcza Starostwa.
  • Obsługa sekretarska.
  • Archiwum zakładowe.
  • Audyt wewnętrzny Powiatu.
  • Sprawy pracownicze.
  • Obsługa kadrowo-płacowa pracowników Starostwa.
  • Bezpieczeństwo i higiena pracy.
  • Nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy.
  • Szkolenie i doskonalenie zawodowe osób zatrudnionych.
  • Sprawy socjalno-bytowe, ubezpieczenia społeczne i opieka zdrowotna.
  • Powiatowa Rada Rynku Pracy.
  • Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie oraz edukacja prawna.
  • Monitorowanie sytuacji osób starszych.
  • Oświadczenia o stanie majątkowym pracowników, radnych.
  • Nadzorowanie i koordynowanie prawidłowości wykonywania czynności kancelaryjnych.
  • Zapewnienie informacji wizualnej na tablicach i gablotach urzędowych.

Pozostałe stanowiska pracy w wydziale:

Pani Anna Tukajska-Drzazga, pokój nr 18, tel. (34) 3109518

  • Organizacja i zasady funkcjonowania Starostwa.
  • Regulamin organizacyjny Starostwa.
  • Kontrole, w tym kontrole organów kontroli zewnętrznej.
  • Audyt wewnętrzny Powiatu.
  • Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  • Planowanie i sprawozdawczość z działalności komórek organizacyjnych Starostwa.
  • Kontrola zarządcza, zapewnienie m.in.: zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, skuteczności i efektywności działania, przepływu informacji, a także zarządzania ryzykiem.

Pani Katarzyna Sosnowska, pokój nr 18, tel. (34) 3109518

  • Przyjmowanie, rejestrowanie, załatwianie skarg, wniosków i petycji.
  • Koordynowanie czynności kancelaryjnych.
  • Obsługa posiedzeń Zarządu Powiatu.
  • Rejestr uchwał Zarządu Powiatu.
  • Rejestr skarg, wniosków i petycji.

Pani Kamila Serwińska, pokój nr 12, tel. (34) 3109512

  • Obsługa posiedzeń sesji Rady Powiatu.
  • Obsługa posiedzeń komisji Rady Powiatu.
  • Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie oraz edukacja prawna.
  • Oświadczenia majątkowe radnych.
  • Rejestr uchwał Rady Powiatu w Kłobucku.
  • Rejestr interpelacji i wniosków radnych.
  • Rejestr wniosków i opinii Komisji Rady Powiatu.

Pani Lidia Kotowicz pokój nr 7, tel. (34) 3109500

  • Sekretariat Starosty i Wicestarosty.
  • Rejestr zarządzeń Starosty.
  • Rejestr upoważnień i pełnomocnictw.
  • Rejestr umów Wydziału Organizacyjnego.
  • Rejestr delegacji służbowych.

Pani Renata Szymor pokój nr 10, tel. (34) 3109510

  • Sprawy pracownicze.
  • Obsługa kadrowo-płacowa.
  • Szkolenie i doskonalenie zawodowe.
  • Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy.
  • Nabór pracowników.
  • Oświadczenia majątkowe pracowników.
  • Ewidencjonowanie i wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu.
  • Koordynowanie praktyk studenckich i uczniowskich w Starostwie.

Pani Renata Zielonka pokój nr 3, tel. (34) 3109525

  • Kancelaria podawcza.
  • Obsługa interesantów w podstawowym języku migowym.
  • Przyjmowanie korespondencji przychodzącej.
  • Rejestrowanie i przekazywanie zadekretowanej korespondencji do komórek organizacyjnych Starostwa.
  • Przygotowanie korespondencji do wysyłki.
  • Zamawianie, przechowywanie, likwidowanie pieczątek i pieczęci urzędowych.
  • Rejestr pieczątek i pieczęci urzędowych.
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

Pani Małgorzata Zawada – pokój nr 3, tel. (34) 3109544

  • Kancelaria podawcza.
  • Przyjmowanie korespondencji przychodzącej.
  • Rejestrowanie i przekazywanie zadekretowanej korespondencji do komórek organizacyjnych Starostwa.
  • Przygotowanie korespondencji do wysyłki.
  • Wyjaśnianie zagubienia korespondencji lub zwrotnych potwierdzeń odbioru korespondencji.
  • Aktualizacja gablot i tablic urzędowych Starostwa.

Pani Aleksandra Lazaj-Zych – pokój nr 3, tel. (34) 3109544

  • Kancelaria podawcza.
  • Przyjmowanie korespondencji przychodzącej.
  • Rejestrowanie i przekazywanie zadekretowanej korespondencji do komórek organizacyjnych Starostwa.
  • Przygotowanie korespondencji do wysyłki.
  • Wyjaśnianie zagubienia korespondencji lub zwrotnych potwierdzeń odbioru korespondencji.
  • Aktualizacja gablot i tablic urzędowych Starostwa.

Pani Katarzyna Operacz – pokój nr 25, tel. (34) 3109502

  • Czynności pomocnicze w kancelarii podawczej.

Pani Joanna Strzelczak – pokój nr 25, tel. (34) 3109502

  • Archiwum zakładowe.