- Menu BIP
- STAROSTWO POWIATOWE
- Wydziały Starostwa
Wydział Organizacyjny
Siedziba: Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
Nadzór: Sekretarz Powiatu Pani Sylwia Tronina, Pokój nr 9, tel. (34) 3109509
Naczelnik Wydziału: Pan Zbigniew Zych, Pokój nr 17, tel. (34) 3109517
Zastępca Naczelnika Wydziału: Pani Anna Tukajska-Drzazga, pokój nr 18, tel. (34) 3109518
Działalność Wydziału Organizacyjnego
- Określanie organizacji i zasad funkcjonowania Starostwa.
- Aktualizowanie regulaminu organizacyjnego Starostwa.
- Aktualizowanie regulaminu pracy.
- Kształtowanie struktury organizacyjnej Starostwa.
- Wykonywanie zadań Rady Powiatu w zakresie pełnienia funkcji organu stanowiącego i kontrolnego Powiatu oraz komisji Rady, klubów radnych oraz radnych.
- Wykonywanie zadań Zarządu Powiatu w zakresie realizacji uchwał Rady i zadań Powiatu określonych przepisami prawa.
- Wykonywanie zadań Starosty w zakresie organizacji pracy Zarządu i Starostwa, kierowania bieżącymi sprawami Powiatu oraz reprezentowania Powiat na zewnątrz.
- Wykonywanie zadań Starosty w zakresie pełnienia funkcji kierownika Starostwa oraz zwierzchnika służbowego pracowników Starostwa i kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych oraz zwierzchnika powiatowych służb, inspekcji i straży.
- Wykonywanie zadań z zakresu organizacji przygotowań i przeprowadzenia wyborów powszechnych oraz referendów.
- Wykonywanie zadań związanych z podziałem terytorialnym, organizacją Powiatu, herbem, flagą, emblematami, insygniami lub innymi symbolami oraz odznaczeniami, medalami lub innymi symbolami Powiatu i jego jednostek.
- Koordynowanie systemem, kontroli i kontroli zarządczej, procedurami i instrukcjami oraz usprawnianiem organizacji Starostwa i wdrażaniem nowoczesnych metod zarządzania.
- Współdziałanie Powiatu z innymi jednostkami organizacyjnymi w kraju i za granicą.
- Gromadzenie aktów prawa miejscowego. Legislacja.
- Koordynowanie posiedzeń kierownictwa Starostwa.
- Prowadzenie zbiorów aktów normatywnych.
- Prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty.
- Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw.
- Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, rozpatrywaniem, załatwianiem skarg i wniosków i petycjami oraz postulatów i inicjatyw obywateli.
- Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Planowanie i sprawozdawczość z działalności komórek organizacyjnych Starostwa.
- Obsługa kancelaryjno-podawcza Starostwa.
- Obsługa sekretarska.
- Archiwum zakładowe.
- Audyt wewnętrzny Powiatu.
- Sprawy pracownicze.
- Obsługa kadrowo-płacowa pracowników Starostwa.
- Bezpieczeństwo i higiena pracy.
- Nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy.
- Szkolenie i doskonalenie zawodowe osób zatrudnionych.
- Sprawy socjalno-bytowe, ubezpieczenia społeczne i opieka zdrowotna.
- Powiatowa Rada Rynku Pracy.
- Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie oraz edukacja prawna.
- Monitorowanie sytuacji osób starszych.
- Oświadczenia o stanie majątkowym pracowników, radnych.
- Nadzorowanie i koordynowanie prawidłowości wykonywania czynności kancelaryjnych.
- Zapewnienie informacji wizualnej na tablicach i gablotach urzędowych.
Pozostałe stanowiska pracy w wydziale:
Pani Anna Tukajska-Drzazga, pokój nr 18, tel. (34) 3109518
- Organizacja i zasady funkcjonowania Starostwa.
- Regulamin organizacyjny Starostwa.
- Kontrole, w tym kontrole organów kontroli zewnętrznej.
- Audyt wewnętrzny Powiatu.
- Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Planowanie i sprawozdawczość z działalności komórek organizacyjnych Starostwa.
- Kontrola zarządcza, zapewnienie m.in.: zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, skuteczności i efektywności działania, przepływu informacji, a także zarządzania ryzykiem.
Pani Katarzyna Sosnowska, pokój nr 18, tel. (34) 3109518
- Przyjmowanie, rejestrowanie, załatwianie skarg, wniosków i petycji.
- Koordynowanie czynności kancelaryjnych.
- Obsługa posiedzeń Zarządu Powiatu.
- Rejestr uchwał Zarządu Powiatu.
- Rejestr skarg, wniosków i petycji.
Pani Kamila Serwińska, pokój nr 12, tel. (34) 3109512
- Obsługa posiedzeń sesji Rady Powiatu.
- Obsługa posiedzeń komisji Rady Powiatu.
- Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie oraz edukacja prawna.
- Oświadczenia majątkowe radnych.
- Rejestr uchwał Rady Powiatu w Kłobucku.
- Rejestr interpelacji i wniosków radnych.
- Rejestr wniosków i opinii Komisji Rady Powiatu.
Pani Lidia Kotowicz pokój nr 7, tel. (34) 3109500
- Sekretariat Starosty i Wicestarosty.
- Rejestr zarządzeń Starosty.
- Rejestr upoważnień i pełnomocnictw.
- Rejestr umów Wydziału Organizacyjnego.
- Rejestr delegacji służbowych.
Pani Renata Szymor pokój nr 10, tel. (34) 3109510
- Sprawy pracownicze.
- Obsługa kadrowo-płacowa.
- Szkolenie i doskonalenie zawodowe.
- Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy.
- Nabór pracowników.
- Oświadczenia majątkowe pracowników.
- Ewidencjonowanie i wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu.
- Koordynowanie praktyk studenckich i uczniowskich w Starostwie.
Pani Renata Zielonka pokój nr 3, tel. (34) 3109525
- Kancelaria podawcza.
- Obsługa interesantów w podstawowym języku migowym.
- Przyjmowanie korespondencji przychodzącej.
- Rejestrowanie i przekazywanie zadekretowanej korespondencji do komórek organizacyjnych Starostwa.
- Przygotowanie korespondencji do wysyłki.
- Zamawianie, przechowywanie, likwidowanie pieczątek i pieczęci urzędowych.
- Rejestr pieczątek i pieczęci urzędowych.
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
Pani Małgorzata Zawada – pokój nr 3, tel. (34) 3109544
- Kancelaria podawcza.
- Przyjmowanie korespondencji przychodzącej.
- Rejestrowanie i przekazywanie zadekretowanej korespondencji do komórek organizacyjnych Starostwa.
- Przygotowanie korespondencji do wysyłki.
- Wyjaśnianie zagubienia korespondencji lub zwrotnych potwierdzeń odbioru korespondencji.
- Aktualizacja gablot i tablic urzędowych Starostwa.
Pani Aleksandra Lazaj-Zych – pokój nr 3, tel. (34) 3109544
- Kancelaria podawcza.
- Przyjmowanie korespondencji przychodzącej.
- Rejestrowanie i przekazywanie zadekretowanej korespondencji do komórek organizacyjnych Starostwa.
- Przygotowanie korespondencji do wysyłki.
- Wyjaśnianie zagubienia korespondencji lub zwrotnych potwierdzeń odbioru korespondencji.
- Aktualizacja gablot i tablic urzędowych Starostwa.
Pani Katarzyna Operacz – pokój nr 25, tel. (34) 3109502
- Czynności pomocnicze w kancelarii podawczej.
Pani Joanna Strzelczak – pokój nr 25, tel. (34) 3109502
- Archiwum zakładowe.