Ogłoszenie o wszczęciu postępowania - Termomodernizacja budynków Szpitala Rejonowego w Kłobucku
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Termomodernizacja budynków Szpitala Rejonowego w Kłobucku
(CPV 45410000-4; 45262120-8; 45261410; 45261000-4; 45311100-1; 45421000-4; 45442200-9)
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Powiat Kłobucki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłobuckiego z siedzibą w Kłobucku
Adres Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, 42-100 Kłobuck,
ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, tel. 343109500, e-mail:
Fax.: 343109507,
2. Tryb postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip.klobuck.pl.
4. Określenie przedmiotu zamówienia wraz z zakresem zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków Szpitala Rejonowego w Kłobucku mieszczących się przy ul. Wyszyńskiego i ul. 11-go Listopada, 42-100 Kłobuck
Zamierzenie budowlane obejmuje roboty związane z wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachu, wymianę części okien, drzwi wejściowych do budynków, w budynkach przy ul. Wyszyńskiego i ul. 11-go Listopada w Kłobucku. Zamierzenie podzielone jest na dwie części wyszczególnione poniżej.
Część I Przychodnia Specjalistyczna
Demontaż oraz montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej
Demontaż oraz montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej
Montaż i demontaż rusztowań
Demontaż oraz montaż instalacji odgromowej wraz z pomiarami instalacji
Uzupełnienie ubytków w tynku
Ocieplenie ścian budynku wraz z ościeżami metodą lekką - mokrą (płyty styropianowe o gr. 10 i 3 cm, tynk silikatowy oraz mozaikowy – cokół)
Wymiana okien drewnianych na nowe z PCV wraz z tynkowaniem i malowaniem ościeży (współ. U= 1.3 W/m2K)
Wykucie oraz montaż podokienników z blachy ocynkowanej
Wymiana drzwi stalowych na nowe z PCV (współ. U= 1.5 W/m2K)
Część II Pawilon łóżkowy
Demontaż oraz montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej
Demontaż oraz montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej
Montaż i demontaż rusztowań
Demontaż oraz montaż instalacji odgromowej wraz z pomiarami instalacji
Uzupełnienie ubytków w tynku
Ocieplenie ścian budynku wraz z ościeżami metodą lekką - mokrą (płyty styropianowe o gr. 12,10 i 3 cm, tynk silikatowy oraz mozaikowy – cokół)
Malowanie krat i balustrad
Wymiana okien drewnianych na nowe z PCV wraz z tynkowaniem i malowaniem ościeży (współ. U= 1.3 W/m2K)
Wykucie oraz montaż podokienników z blachy ocynkowanej
Wymiana drzwi stalowych na nowe z Al. (współ. U= 1.5 W/m2K)
Dodatkowo zamurowanie okien wraz z obróbką tynkarską i malowaniem powierzchni
Kuchnia z Fizjoterapią
Demontaż oraz montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej
Montaż i demontaż rusztowań
Docieplenie dachu styropapą o gr.
Wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej wraz z obróbkami blacharskimi
Tynkowanie kominów wentylacyjnych
Demontaż oraz montaż wentylatorów dachowych
Demontaż oraz montaż instalacji odgromowej wraz z pomiarami instalacji
Uzupełnienie ubytków w tynku
Ocieplenie ścian budynku wraz z ościeżami metodą lekką - mokrą (płyty styropianowe o gr. 10 i 3 cm, tynk silikatowy oraz mozaikowy – cokół)
Malowanie krat i balustrad
Wymiana okien drewnianych na nowe z PCV wraz z tynkowaniem i malowaniem ościeży (współ. U= 1.3 W/m2K)
Wykucie oraz montaż podokienników z blachy ocynkowanej
Wymiana drzwi stalowych na nowe z Al. (współ. U= 1.5 W/m2K)
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
7. Czas trw
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę porównywalną z przedmiotem zamówienia co do wartości i zakresu prac,
- dysponują osobami do kierowania robotami budowlanymi określonymi przedmiotem zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia:
*kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym: minimum 2 lata na stanowisku kierownika budowy lub robót
*kierownik robót wewnętrznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym: minimum 2 lata na stanowisku kierownika budowy lub robót
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach,
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- oferta (wzór - zał. nr 1 do SIWZ);
- oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ);
- aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzym
- Wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej jednej roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. nr 4 do SIWZ);
- Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu
- Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dokumentację kosztorysową.
10. Wymagane wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części osobno w wysokości:
Część I - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł).
Część II – 22.000 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące zł).
11. Kryteria oceny ofert:
najniższa cena
12. Miejsce i termin składania ofert:
Starostwo Powiatowe w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, pok. Nr 25,
12 sierpnia 2008 roku, godzina 1000,
13. Termin związania ofertą:
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
17. Niniejsze postępow
Starosta Kłobucki Dokumenty do pobrania:
Stanisław Garncarek
- SIWZ_Kłobuck_szpital_termodernizacja.pdf (214,32KB)
- zestawienie załączników 1_5_IR_I_3432_17_08.doc (177,00KB)
- Zadanie I - przychodnia.zip (3,81MB)
- Zadanie II - pawilon łóżkowy z kuchnią - Przedmiary i specyfikacja techniczna.zip (920,80KB)
- Zadanie II - pawilon łóżkowy z kuchnią - Dok tech - 2 cz - Pawilon Łóżkowy - elewacje.zip (4,45MB)
- Zadanie II - pawilon łóżkowy z kuchnią - Dok tech - 1 cz.zip (2,01MB)