Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji społecznych
Strona archiwalna
Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Powiatu Kłobuckiego dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania
Konsultacje społeczne zostały przeprowadzone w dniach od 26 października do 4 listopada 2016 roku w celu poznania opinii organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na temat projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Powiatu Kłobuckiego dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.
Ogłoszenie o konsultacjach wraz z projektem uchwały zamieszczono na stronie internetowej urzędu www.powiatklobucki.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Ogłoszenie o konsultacjach wywieszono również na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego
w Kłobucku.
W ogłoszeniu wskazano sposób, miejsce i termin zgłaszania opinii lub uwag.
W wyznaczonym terminie konsultacji nie została zgłoszona żadna opinia lub uwaga.
Do pobrania: